Sunday, January 13, 2019

מדריך לבחירת מגפיים

מגפי גשם הם פריט הנעלה הכרחי לילדים, המאפשר לילדים להיות בחוץ בכל סוגי מזג האוויר בלי שכפות הרגליים שלהם יתקררו וירטבו. במיוחד כשזה נוגע למגפי גשם, חשוב לוודא שהם מתאימים בגלל שאין דרך לכוונן את המידה. מגוון מגפי הגשם של Bנימרוד כולל צורות שונות ומגוונות המכסות את רוב סוגי ההתאמה.

 

מגפי גשם העשויים מחומרים טבעיים

 

מגפי הגשם שלנימרוד עשויים מגומי טבעי, שהוא חומר עמיד ורך. גומי טבעי הוא 100% עמיד בפני מים וגמיש. זה גורם למגפי הגשם להיות גמישים ונוחים ולכך שקל לנעול אותם וללכת איתם.

 

מגפיים לילדים

 

מגפי גשם עם מרווחי קרסול צרים ורחבים

 

מגפי הגשם שלנו מעוצבים בהתאם לטרנדים והאופנה של היום ומגיעים בהרבה צבעים שונים ובנוסף גם מגוון דפוסים וצורות.

אנחנו מוכרים מגפי גשם לבנים ולבנות, גדולים וקטנים. מגפי הגשם שלנו מעוצבים כך שיתאימו בצורה מעולה תוך מתן תמיכה ויציבות לכפות הרגליים. אנחנו מייצרים מגפיים עם מרווחי קרסול צרים וגם רחבים. זה מבטיח שהילד שלך יוכל ללכת בטבעיות במגפי הגשם שלו ושהנעילה שלהם לא פוגעת במשחקים שלו או ביכולת שלו ללכת.

 

מקום לגדילה במגפי גשם

 

כשאתה קונה מגפיים לילדים שלך, הימנע מלקנות כאלה שיש בהם יותר מדי מקום לגדילה כי מגפי גשם לא יכולים להיות קשורים לכף הרגל באותה דרך שנעליים אחרות יכולות להיות. אם מגפי הגשם שאתה קונה גדולים מדי הם יישחקו מהר יותר, גם מבפנים וגם מבחוץ, כי כפות הרגליים של הילד שלך יחליקו קדימה ואחורה בתוך המגפיים וככה ישחקו את הסוליות. מגפי גשם הם כבר גדולים ורחבים יחסית לנעליים ומגפיים אחרים. לכן כדאי שתוודא שאתה בוחר זוג בגודל המתאים, הן מבחינת מרווח הקרסול והן מבחינת הרוחב. אם אתה רוצה קצת חום נוסף ושיהיה טיפה יותר צמוד, אתה יכול להוסיף סוליה נוספת מצמר בתוך המגפיים. גם זוג עבה של גרביונים או גרבי צמר יכול לעזור.

 

טיפול במגפי גשם

 

הנעלה העשויה מגומי טבעי דורשת מעט טיפול כדי לשמור עליה במצב מעולה. אתה צריך תמיד לנסות לשמור על מגפי הגשם נקיים מבוץ ולכלוך כדי להימנע משחיקה מיותרת. גם מריחה של שמנים טבעיים מהצומח,כמו שמן זית, עוזרת. השמן שומר על הגמישות הטבעית של הגומי, ובכך מאריך את החיים של מגפי הגשם שלך.

 

מגפי גשם לחורף

 

מגפי גשם לחורף שומרים על כפות הרגליים של הילד שלך יבשות וחמימות בימי חורף רטובים. חשוב לזכור שמגפי גשם הם לא אלטרנטיבה לנוחות ופונקציונליות של מגפי חורף העשויים מעור, אלא במקום זאת משמשים כפריט הנעלה נוסף עם שימושיות נפרדת במהלך חודשי החורף.

מגפי הגשם לחורף של נימרוד זמינים בדגמים עם ריפודים שונים. שני סוגי הריפודים הם חומרים טבעיים, מה שעוזר ליצור אקלים חם ונושם לכפות הרגליים בתוך המגפיים.

 

ריפוד כותנה

 

ריפוד כותנה הוא ריפוד מווסת טמפרטורה וסופג זיעה, והתוצאה של זה היא כפות רגליים יבשות, אך גם חמות.

 

ריפוד צמר

 

ריפוד צמר הוא מעולה לימי וחודשי חורף קרים מאד, משום שהצמר הרך מספק אקסטרה חום  ואפשרות לכפות הרגליים לנשום.

 

המאמר מדריך לבחירת מגפיים פורסם ראשון בנימרוד

 

 


from Nimrod & More: Blog http://www.nimrod.co.il/%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%9C%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%9E%D7%92%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%9D

No comments:

Post a Comment