Sunday, January 13, 2019

5 טיפים לבחירת נעלי ספורט לילדים לבית הספר ולספורט

כשאתה קונה נעלי ספורט לילדים שלך- אתה יודע שזה מספיק קשה לשמור על זה שהילד שלך יעמוד בשקט כדי שהוא יקבל את הנעליים שמתאימות לו במידה, שלא לדבר על הנעל המתאימה ביותר באופן כללי.

 

הנה טיפים שאנחנו כאן בנימרוד חיברנו כדי לעזור לך למצוא את נעלי הספורט לילדים הנכונות.

 

5 טיפים לבחירת נעלי ספורט לילדים

 

1)בחר את הנעל המתאימה למטרה המתאימה

 

לאיזה שימוש נועדו הנעליים? האם הם ישמשו לריצה והאם הנעליים ישמשו למספר מטרות כמו בעיטה בכדורגל או משחקים במשטחי ספורט כמו כדורעף וכדורסל.

 

נעל ריצה לילדים מעוצבת לריצה, במיוחד לריצה בקוים ישרים ובמיוחד אפילו יותר- ריצה קדימה!  היא עשויה מחומרים קלי משקל (כמו רשת מלמעלה וסוליות גומי נפוחות) שהם מעולים לריצה כי הם קלים -  אך יחד עם זאת הם לא כל כך עמידים. אם אתה חושב שבעיטה בכדור או ריצה על מגרשי משחק עשויים אספלט הן פעילויות די מחוספסות, אז הנעליים שלנו צריכות להיות עמידות כדי להתאים.

 

אם הילד שלך שוחק את הנעליים שלך עוד לפני שהן כבר לא מתאימות במידה- אתה צריך לבחור נעליים עמידות יותר כמו לדוגמה האליפטיקליות עמידות יותר בחלק העליון והסוליה שלהן נשחקת פחות. הן כמובן כבדות יותר אבל יחזיקו מעמד לטווח רחוק יותר.

 

משתתף בספורט מסויים?  תמיד הכי טוב לבחור את הנעל לספורט המתאים. תזכור- נעלי הילדים האלו מעוצבות לצורך ספציפי של ספורט. שימושן למטרות שהן לא נכונות יגרום לשחיקה מהירה יותר של הנעל, וגם לא יהיה מהנה כל כך לילד שלך.

 

2) חשוב על הצבע

 

האם לבית הספר של הילד שלך יש חוקים לגבי צבע הנעליים שעליו ללבוש? האם הילד שלך תמיד מלכלך את הנעליים שלו ואתה לא יודע איך לנקות נעלי ספורט של ילדים?

 

אולי כדאי שתשקול את האפשרות של נעלי ספורט שחורות לילדים? בעוד שטכנית נעלי ילדים שחורות לא נקיות יותר, הן כן מחביאות את הכתמים הרבה יותר טוב מהלבנות.

 

3) התחשב בעד כמה הילד שלך טוב בלקשור את השרוכים שלו?

 

אם הילד שלך צריך עזרה בלקשור את השרוכים של הנעליים שלו- אולי תשקול את האפשרות של נעלי ספורט לילדים עם סקוץ'.

 

נעלי סקוץ' הן אופציה מעולה- הן בונות בטחון אצל הילד שלך בכך שמאפשרות לו לדאוג לעצמו.

 

4) האם הילד שלך צריך מדרס נוסף בנעלי ספורט לילדים שלו?

האם קיבלת המלצה מפודיאטר למדרסים להנעלת הילד?

 

טריק מהיר לבדיקה האם לנעל יש מדרס הוא להסתכל לתוך נעל הספורט לילדים. אם הקשת היא בצבע ככה- זה מצביע על כך שלנעל יש מדרס משום שחלק זה של הסוליה הוא חתיכה צפופה יותר של גומאויר משאר הסוליה.

נעלי ספורט לילדים

 

 

5) התאם את הנעליים כך שיהיה קצת רווח לגדול- אבל לא יותר מדי.

 

משחקי ספורט הם מהנים לילדים. אל תפחית מהכיף הזה בכך שתגרום להם ללבוש סנפירים.

 

אפשר מרווח של כאגודל (שלך) מהחלק הקדמי של כף הרגל- זה מאפשר מספיק מקום לפרץ גדילה- אבל לא מספיק כדי שכף הרגל תשחה בתוך הנעל. נעליים מעוצבות כך שיתאימו נכון- לילדים יהיו ביצועים טובים יותר והם יהנו יותר במיוחד אם הם בנעלי ספורט לילדים המתאימות בצורה טובה.

 

המאמר 5 טיפים לבחירת נעלי ספורט לילדים לבית הספר ולספורט  פורסם ראשון בנימרוד

 

 


from Nimrod & More: Blog http://www.nimrod.co.il/5-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%A0%D7%A2%D7%9C%D7%99-%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98-%D7%9C%D7%99%D7%9C%D7%93%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%A1%D7%A4%D7%A8-%D7%95%D7%9C%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98

No comments:

Post a Comment