Friday, November 23, 2018

נעלי חזרה לבית ספר - טיפים לרכישה

הורים: הימנעו מבעיות ברגליים לילדים בעזרת הנעליים הנכונות

 

תחילת שנת הלימודים החדשה מביאה שתי דברים בוודאות: בגדים חדשים ונעליים חדשות. שלא כמו בשנים האחרונות, המדפים של היום מצוידים עם מגוון רחב של סוגי נעליים כדי להתאים בסגנון ובצורה. לכן, להורים יש הרבה מה לשקול כאשר הם עושים קניות עבור נעלי חזרה לבית ספר.

 

כדי להקל על החוויה בחנות הנעליים, המכללה האמריקנית לרגל וכירורגיה (ACFAS) מציעה הנחיות שימושיות באינפוגרפיית סימוכין מהירה כדי לסייע במניעת בעיות ברגל הנגרמות על ידי נעליים לא מתאימות או שחוקות.

 

נעליים צריכות להתאים

 

הרגליים של הילד שלך יכולות לגדול עד שני גדלים בתוך שישה חודשים, אז אתה צריך להתחשב בצמיחה בעת רכישת נעליים חדשות. זה לא אומר שאתה צריך לקנות נעליים גדולות מדי, נעליים גדולות מדי גורמות לרגל להחליק קדימה, וליצור לחץ מופרז מדי על הבהונות. מנתחי כפות רגליים וקרסוליים ממליצים על התאמה טובה לגבי רוחב האצבע מקצה הנעל ועד קצה הבוהן.

 

נעליים צמודות יכולות לגרום לשלפוחיות ויבלות על הבהונות של ילדך, שלפוחיות על גב העקבים או גרוע מכך, ציפורניים חודרניות, אשר יכולות להידבק. סימנים של זיהום מן הציפורן החודרנית כוללים כאבים, אדמומיות או נוזל שמתנקז מהאזור. אם אתה מבחין באחד מהתסמינים האלה, קבע פגישה עם מנתח כף רגל וקרסול, אשר יכול לבצע הליך פשוט, בתוך המשרד כדי להסיר את הציפורן.

 

נעלי בית ספר

 

נעליים נשחקות

 

נעליים מאבדות את ספיגת ההלם שלהן לאורך זמן, לכן בחנו נעליים חדשות וישנות לתמיכה בריפוד ותמיכה לגב. מנתחי כף הרגל והקרסול מזהירים, נעליים בלויות מעלות את הסיכון לכאב בעקב אכילס ואפילו נקעים בקרסול ושברי מתח. החלף כל נעליים אשר קיים בהם בלאי סביב הקצוות של הסוליה. כאשר קונים נעליים, כדאי לבדוק ולראות את הבוהן האם היא קופצת בקלות בתוך הנעל ושהיא לא יכולה לכופף את אמצע הסוליה.

 

ילדים עם רגליים שטוחות

 

ילדים עם רגליים שטוחות זקוקים לנעליים עם מרחב לבהונות, תמיכה מקסימלית בקשת וספיגת זעזועים. הנעליים הטובות ביותר לקנות הם אוקספורד, נעלי תחרה, כי יש עומק מספיק עבור הרגל וגם ניתן להוסיף, במידת הצורך.

 


from Nimrod & More: Blog http://www.nimrod.co.il/%D7%A0%D7%A2%D7%9C%D7%99-%D7%97%D7%96%D7%A8%D7%94-%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%AA-%D7%A1%D7%A4%D7%A8-2

No comments:

Post a Comment