Monday, November 26, 2018

8 טיפים לרכישת נעלי חזרה לבית הספר שלכם

רוצה להתחיל את שנת הלימודים של הילד שלך ברגל ימין? הנה כמה טיפים שיעזרו בכך.

 

 

נעליים חדשות הן חלק משגרת הלימודים של כל ילד כמעט. אבל האם אתה מלביש את הילדים שלך עם הנעליים הנכונות? לדברי מומחים, במקרים רבים התשובה היא לא. וזו בעיה אמיתית, כי נעליים שמתאימות כראוי הם חלק קריטי בצמיחה של הילד שלך. על פי האגודה הרפואית האמריקאית Podiatric, נעליים מתאימות היטב עשויות גם לסייע במניעת השמנה בילדים על ידי עידוד התנועה והפחתת הסיכון לפציעה או כאב במהלך הפעילות הגופנית.

 

לדברי ג'ורדינה שפירו, DPM, פודיאטרית בפרקטיקה פרטית באזור בוסטון, מספר מחקרים שנערכו עם קבוצות גדולות של ילדים מצאו כי למעלה מ -50% מהילדים לובשים נעליים בגודל שגוי. "לעתים קרובות יותר, הנעליים שהן נמצאות בהן קטנות מדי", אומר ד"ר ספירו.

 

נעלי ספורט

 

בעוד שחנויות נעליים לילדים יכולות להיות מקומות כאוטי, ישנם צעדים פשוטים שאתה יכול לנקוט כדי להבטיח שהילדים שלך עם נעליים נוחות, אשר מתאימות היטב:

 

  •       אל תקנה נעליים עם "מקום לגדול". רגלי ילדים עלולות לגדול מהר מאוד, כל כך הרבה הורים חושבים שהם יכולים לחסוך כסף על ידי קניית נעליים עם קצת תוספת מרחב בהם. ד"ר ספירו ממליץ נגד זה, ומזהיר כי "המרחב בנעל עבור הבהונות והקשת יהיה גם במקום הלא נכון וזה גם יכול לגרום להשפעות מזיקות על התפתחות השריר ורמות הפעילות."

לנעליים צריך להיות מרחב קטן באיזור הבהונות ברגליים כדי לזוז, מוסיף ניל מ. שפלר, DPM, פודיאטר בבית החולים בבולטימור. "צריך להיות מקום לבהונות, אבל לא כמות מופרזת", הוא אומר.

 

  •    
  •       נעלי ספורט הן תמיד הימור נכון. קשה לנצח את הריפוד והתמיכה של נעל ספורט טובה כשמדובר בלהלביש את הילדים שלך לחזור לבית הספר. "נעל ריצה או נעל הליכה תומכת היא האפשרות הטובה ביותר", אומר ד"ר שפירא. "Stride Rite, Nike, ו Thom McAn עשו את כל המחקרים על רגלי ילדים והם מקום טוב להתחיל בו. זה לא אומר שמותגים אחרים עשויים לא להיות הנעל הטובה יותר עבור הרגל של הילד שלך, אבל חברות אלה החליטו לשים את המאמץ לתוך עיצוב במיוחד עבור הילדים."

 

  •       תזכור שאתה מקבל את מה שאתה משלם עליו. נעליים זולות עשויות להתאים יותר לתקציב שלך, אבל זה בדרך כלל הכי טוב לזכור את הפתגם הישן כשמדובר בלקנות נעליים. ייתכנו כמה יוצאים מן הכלל, אומר ד"ר שפלר. "יש כמה נעליים פחות יקרות שהן עשויות היטב", הוא אומר. "שאל אורתופד להצעות בכל קטגוריית מחיר."

 

  •       הגדל את הרוטציה. ד"ר ספירו מציע לעבור בין שני זוגות נעליים כדי למנוע בעיות ברגל. (גם מבוגרים צריכים לעשות את זה.) "ודא שיש לך לפחות שני זוגות לכל הפעילות 'היומיומית' והשתדל להחליף מיום אחד למשנהו," היא אומרת. "כמו אצל מבוגרים, עדיף לא ללבוש את אותם הנעליים יומיים ברציפות."

 

  •       הימנע מנעליים יד שנייה. זה יכול להיות פתרון כלכלי וסביבתי, אבל שפלר אומר שנעליים לא עובדים באותה צורה כמו סוגים אחרים של בגדים כשזה מגיע למסור אותם לילדים צעירים. "לעולם אל תמסור את הנעליים מילד לילד", הוא אומר. לא רק שהנעליים כנראה שחוקות, אבל הם גם מעוצבים כנראה כדי להתאים טוב יותר על הרגל של הילד הראשון.

 

  •       וודא שהשרוכים מהודקים וקשורים היטב. אמנם, קשה לבדוק את הנעליים של הילד שלך בבית הספר לאורך כל היום, אבל הקפד להדגיש את החשיבות של שמירה על שרוכים קשורים חזק. "אם הם יחליפו נעליים במהלך היום בבית הספר, ויש שרוכים, אבזמים או סוגרים, הקפידו שהם ישרכו אותם חזק מספיק אבל לא חזק מדי", אומר שפירא. "ילדים נוטים ללבוש את הנעליים שלהם עם השרוכים רפויים, מה שגורם להם לפגיעה ברגל ועייפות."

 

  •       הישמר מכפכפי אצבע וכדומה. לבסוף, כפכפים עשויים להיראות כמו בחירה מהנה לילדים, אבל שפירו אומר שהם עושים כמעט שום דבר כדי לתמוך ולהגן על כף הרגל. "ללא ספק הימנעו מכפכפים", היא אומרת. "הם לא רק לא תומכים אלא גם מסוכנים לריצה".

 

לעתים קרובות מדי לקנות נעליים חדשות הן בתחתית רשימת הקניות, ואתה מתמודד עם זה כאשר יש לך פחות אנרגיה. כדאי להעביר אותם לראש הרשימה, ולקבל את הילדים שלך בדרך חזרה לבית הספר ברגל הנכונה - ובנעליים הנכונות.


from Nimrod & More: Blog http://www.nimrod.co.il/8-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%A9%D7%AA-%D7%A0%D7%A2%D7%9C%D7%99-%D7%97%D7%96%D7%A8%D7%94-%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%A1%D7%A4%D7%A8-%D7%A9%D7%9C%D7%9B%D7%9D

No comments:

Post a Comment