Tuesday, October 16, 2018

טיפים לרכישת נעליים

כאשר יוצאים לקנות נעליים, המטרה האולטימטיבית היא להבטיח שהרגליים שלכם יחוו כמה שפחות כאב ובעיות. כן, סגנון ועכשוויות טובים למוח, אבל נוחות והתאמה טובים לרגליים. אתם יכולים להימנע ממחלות רגליים רבות ע"י בחירת נעליים באיכות גבוהה, אשר מתאימות לכם בדיוק.

 

על מנת לסייע לכם, הינה כמה טיפים יעילים:

טיפים כללים:

  •  1         תקנו נעליים בסוף היום (כאשר הרגליים גדולות יותר) כדי להיות בטוחים שהן לא יהיו צרות מדי.
  •  2        אם אתם לא יכולים להזיז את הבהונות שלכם אז הנעליים קטנות מידי. בנעליים בעלות קצה מעוגל או מרובע יש הכי הרבה מקום, בזמן שבנעליים בעלות קצה צר או מחודד יש פחות מקום והן עלולות לדרדר מקרים כמו יבלות או אצבעות-פטיש.
  •  3        תמדדו על שתי הרגליים. בדרך כלל אחת מהרגליים גדולה יותר והנעל צריכה להתאים בנוחות על הרגל הזו.
  •  4        תמדדו נעליים עם גרביים, גרביונים או כל דבר אחר שאתם לובשים בדרך כלל.
  •  5        ככל שאתם מתבגרים, מידות הרגליים שלכם גדלות.
  •  6        נעליים צריכות להתאים לעקבים שלכם בדיוק כמו לבהונות.
  •  7        אל תאלצו את הרגליים שלכם אל תוך זוג נעליים על מנת להתאימן לצורת הנעל.
  •  8        מידות משתנות בין חברות ודגמים. בחרו נעליים על סמך ההתאמה שלהן לרגליים ולא על סמך המידה.
  •  9        תהלכו בתוך החנות עם הנעליים לפני הרכישה. הן צריכות להרגיש נוחות, אל תצפו מהנעל להתרחב כדי להתאים לרגל. לנעליים אין תקופת התאמה.
  •  10       נעליים עם ריפוד הולם או כאלו הסופגות הלם, כמו למשל נעלי ספורט, סופגות יותר מתח ומגנות על הרגליים שלכם. זה חשוב על מנת להקל ולמנוע כאב עקב.
  •  11        לנעליים צריכה להיות תמיכה טובה בקשת. אלו שמתקפלות באזור המרכז יכולות לגרום לדורבן או לכאבים באזור קשת כף הרגל.

נעליים אשר לא מתאימות לרגל יכולות לגרום להחמרה במצבים כמו אצבעות-פטיש, יבלות, כאב בעקב ופלטפוס.
שימוש בתוספי לבוש מותאמים או אורתוטיקה מסייעים בטיפול במקרים מסוימים ומקלים על הכאב.

 

נעלי ספורט

נעלי ספורט אמורות לשמור על הרגל בתנוחה הכי טבעית בהתאם לתנועה המעורבת. השוני בעיצוב ומבחר החומרים, המשקל, מאפייני השרוכים וגורמים אחרים בקרב נעלי הספורט נועדו להגן על אזור הרגליים אשר חשופים ללחץ רב.

נעלי הספורט שלכם צריכות להיות נוחות, בנויות היטב ומתאימות לפעילות הנעשית (ריצה, הליכה, טניס, כדורגל וכו'). זכרו, נעל אשר מתאימה בצורה מושלמת לרגל מקלה על מקרים כמו יבלות ועוד.

במידה ואתם ספורטאים רציניים או מתאמנים למטרה מסוימת (מרתון, תחרות ספורט ועוד) נעלים המיועדות לפעילות ספורטיבית הם השקעה טובה. עם זאת, במידה ואין לכם צורך לנעל המיועדת לספורט ספציפי, מומלץ לרכוש נעל ספורט לשימוש כללי.

ברוב נעלי הספורט אתם תבינו מתי הם סיימו את 'אורך חייהם השימושיים'. אתם תרגישו בשינוי ברגליים שלכם - לכן, כדי להקל על כאבים מיותרים, אנא התייעצו אתנו.

 

נעלי גברים

רוב נעלי הגברים שאנחנו נמליץ עליהן הן נעליים אשר מתאימות עצמן לצורת הרגל ובעלות קצה מרווח ומקום אנכי ואופקי מספק ועקב נמוך(בדרך כלל בגובה חצי אינץ' להערכה). ניתן להשתמש גם בסוליות קשות וגם ברכות, אך הרכות נוטות להיות נוחות יותר. במידה ואתם עומדים לתקופות זמן ממושכות, נעליים עם סוליות מרופדות וגמישות יגנו על הרגליים שלכם ויעזרו בשמירה על הנוחות שלכם.

נעליים סטנדרטיות לגברים הן נעלי אוקספורד באיכות טובה בעלות קצה מורם או מעוגל. כמו כן, ניתן לנעול גם נעלים ללא שרוכים, אלגנטי ונעלי מגף נמוכות.

סנדלי גברים

 

נעלי נשים

נשים צריכות להיות זהירות במיוחד בכל הנוגע לבחירת נעליים. הנעליים הכי טובות לנשים הן נעלי הליכה עם קשירה (לא כאלה ללא שרוכים), סוליה בהרכבה ועקב רחב יחסית עם מעטפת עקב קשיחה ומרופדת, בגובה שלא עולה על שלושת רבע אינץ'.

נעלי עקב גבוהות בדרך כלל גורמות לבעיות רגליים או מחמירות אותן, כך שמידה והינך נדרשת לנעול נעלי עקב את צריכה למצוא את השיטה הטובה ביותר כדי לשמור על הרגליים שלך ללא כאב עד כמה שאפשר. תנסי לנעול אותן כמה שפחות ותנסי להחליפן בנעלי ספורט באיכות גבוהה או נעליים שטוחות אחרות לחלק מהיום. נעליים בעלות עקב נמוך (אינץ' אחד או פחות) עם קצה רחב הן אידיאליות לנשים. מצאי נעלי סירה נוחות ומושכות עם מראה אופנתי ומבנה הנגזר מנעלי ספורט, עקבים מחוזקים, ומקום מרווח לבהונות כדי להגיע לנוחות מלאה. מקום בהונות מרווח הוא חשוב כמו העקב בקביעת תאימות.

אל תענישי את רגלייך בגלל נעליים לא מתאימות.

נעליים לא נכונות כמו נעלי עקב גבוהות עם קצה מחודד יכולות לגרום למספר בלתי מוגבל של בעיות אורתופדיות, המובילות לאי נוחות או פגיעה בבהונות, בעקבים, בברכיים, בשוקיים ובגב. לא רק שהרבה נעלי עקב גבוהות הן בעלות קצה מחודד וצר אשר גורמות לבהונות לצפיפות ומכריחות אותן להיות בתנוחה משולשת לא טבעית, הן גם מחלקות את משקל הגוף בצורה לא אחידה ובכך גורמות ללחץ רב על שלד וכריות כף הרגל. לכן רוב נעלי העקב יכולות לגרום לאי נוחות, יבלות, אצבעות-פטיש ופגמים נוספים.

נעלי נשים

 

 

במידה ויש לכם שאלות אנא התייעצו עם נעלי נימרוד, נשמח לעזור.

 

המאמר טיפים לרכישת נעליים פורסם ראשון בנמרוד

 


from Nimrod & More: Blog http://www.nimrod.co.il/%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%A9%D7%AA-%D7%A0%D7%A2%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%9D

No comments:

Post a Comment