Wednesday, September 12, 2018

נעלי ההליכה הטובות ביותר לילדים- טיפים לבחירת נעלי הילדים הנכונות לכל חופשה

לכל מי שמתכנן טיול עם ילדים, אני דוחק בכם לחשוב קדימה על נעליים. שלפוחיות, כאבים. כפות רגליים ללא נוחות יכולות להרוס לכם את החופשה. במיוחד אם אתם מטיילים עם ילדים מכיוון והם פשוט יסרבו ללכת! כשמדובר בנעלי הליכה לילדים- חישבו על נוחות יותר מכל דבר אחר!

 

יש לנו שלושה בנים פעילים שפשוט לא מבינים את הרעיון של שמירה על הנעליים שלהם. זה אתגר אמתי למצוא נעליים באיכות טובה/במחיר טוב שיעמדו בהתעללות שהילדים שלנו גורמים להן. נוסף לכך, נעלי איכות לילדים הן לא זולות. זה כמעט בלתי אפשרי למצוא את הנעליים הנכונות שיתאימו לכל מיני אירועים שונים ועם שלושה ילדים הגדלים במהרה החנייה שלנו לעיתים קרובות נראית כמו חנות נעליים... נעלי בית, נעליים לבית הספר, מגפיים לגשם, מגפיים לחורף, סנדלים לקיץ, נעלי ספורט, נעלי כדורגל... ובדיוק כשחשבת שכבר כיסית הכל, כפות הרגליים של הילדים שלך גדלות ואתה צריך להתחיל הכל מהתחלה...

 

סנדלים

 

אתה לא באמת יכול לארוז שבע זוגות נעליים לכל ילד ולכל אירוע כשאתה מטייל. לכן זה חשוב לבחור את הנעליים הנכונות בהתאם ליעד שלך ולסוג החופשה שאתה מתכנן. בהתאם לתוכניות המסע שלך, כנראה שתצטרך לקנות זוג נעליים טובות לטיולים לטיול אחד, זוג נעלי מים ליעד נוסף, וזוג של נעליים מהודרות לטיול נוסף. או שאולי תצטרך את כל השלושה לשבוע אחד...

 

מדוע זה חשוב לבחור נעלי הליכה נכונות לילדים

אחת מחוויות הטיול הנוראות ביותר שהיו לנו עם ילדים הייתה בגלל הנעליים הלא טובות שהבן שלנו נעל בטיול רגלי קצר בקורסיקה. נוצרה לו שלפוחית כל כך גדולה מתחת לאצבעות כך שבסוף נאלצנו ללכת כל יום במחצית השנייה של החופשה שלנו לבית החולים. זה היה כל כך גרוע שהרופא התעקש לראות את הפצע בכל יום ולהחליף את התחבושות בעצמו! הוא פשוט לא האמין שזה התחיל משלפוחית פשוטה- כל כף הרגל הייתה כחולה ושחורה...

הבן שלנו לא יכול היה ללכת. אסור היה לו להיכנס למים ונאלצנו לשנות לגמרי את כל תוכנית החופשה! למזלנו,    שהינו קרוב לאז'אקסיו- אחת מהערים הגדולות ביותר על האי- ובית החולים היה בקרבת מקום. נוסף לכך, בעלי דובר צרפתית כך שלא היו לנו בעיות לתקשר עם הרופאים והרוקחים... גם הייתה לנו עגלה בשביל התאומים הצעירים שלנו כך שעדיין היינו יכולים לסייר כשבננו הבכור יושב בעגלה בין הביקורים לבית החולים... אז זה יכול היה להיות יותר גרוע, אך מיותר לציין שהחופשה שלנו יצאה שונה מאוד ממה שתכננו...

 

אחרי החוויה הזאת אנחנו אפילו יותר זהירים כשאנחנו בוחרים את הנעליים הנכונות לחופשה לילדנו. אנחנו מנסים תמיד לטייל במטען קל מה שבדרך כלל אומר שאנחנו אורזים שתי זוגות נעליים לאדם. אך בהתאם ליעד שלנו, עכשיו אנחנו לעיתים אורזים שלושה זוגות נעליים ואפילו ארבעה, בגלל שאנחנו יודעים מהחוויה שלנו שנעליים לא נכונות יכול להרוס את כל החופשה.

 

אז הנה עצה כדי לעזור לכם לבחור את הנעליים הטובות ביותר לילדים שלכם לכל סוג של טיול משפחתי.

 

המדריך המלא לבחירת נעלי הליכה הטובות ביותר לילדים

 

נעלי הילדים האהובות עלינו- בבית ובטיולים

 

הנעליים האהובות עלינו בכל הזמנים לילדים הם קרוקס. פעם הייתי ספקנית בנוגע לנעלי פלסטיק, אך הI ההמצאה הכי טובה כשמדובר בנעליים לילדים.הן כל כך מגוונות שהילדים שלנו נועלים אותן כל הזמן- בחוף, בבריכה, בגינה, בבית (במקום נעלי בית), במלון כשאנחנו מטיילים ואפילו בחופשות סקי!

 

למעשה, נעלי פלסטיק  מושלמות לנעילה במלון בחורף- אתה יכול לנעול אותן בקלות עם גרבי סקי עבים, זה לא משנה אם הן נרטבות, הן ניתנות לרחיצה ויש להן אחיזה טובה.

 

בקיץ שעבר נפשנו בהרי שווייץ ויום אחד הילדים שלנו רצו להצטרף לפעילויות בניית הסכר לנהר. לא היו לנו נעלי מים, אך נעלי פלסטיק הצילו אותנו שוב.

 

כמו בכל מוצר איכותי ישנם דגמים זולים יותר. אך אני מציעה שתקנו נעלי פלסטיק מהמותגים המובילים כדי להבטיח איכות . כבר איבדתי את הספירה של כמה זוגות נעלי פלסטיק היו לנו עד עכשיו ומעולם- אפילו לא פעם אחת- לא היו לנו בעיות איתן. אנחנו פשוט שוטפים אותן ומשתמשים בהן שוב.

איזה סוג של נעלי ילדים לארוז לחופשת קיץ

 

הקיץ כאן וזה זמן לחפש נעליים חדשות לילדים שלכם. בהתאם למקום בו אתם גרים או מתכוונים לטייל, זו יכולה להיות מטלה קלה או משימה כמעט בלתי אפשרית. לעת עתה אתמקד בנעלי ילדים הטובות ביותר לקיץ- הקיץ האמתי, לא זה שיש לנו בדרך כלל כאן בבלגיה.

 

סנדלים סגורות מלפנים לילדים

 

אם אתם קונים רק זוג נעליים אחד לילדים שלכם בקיץ, סנדלים סגורות מלפנים הן ככל הנראה האופציה הטובה ביותר. לרוב הסנדלים הסגורות מלפנים לילדים יש סקוץ' הניתן לכוונון, מה שאומר שהן יכולות להתאים לכל כף רגל. לסוליה יש אחיזה טובה ואצבעות הרגליים של ילדיכם גם הן מוגנות היטב. נוסף לכך, הן קלות, מאווררות, נוחות במיוחד ויכולות לשמש להרבה אירועים שונים.

קנו סנדלים סגורות מלפנים לילדים בארצות הברית או באירופה.

 

סנדלי הקיץ של הילדים

נעלי הקיץ האהובים ביותר על ילדינו הן סנדלי אלפנטן היו לנו לפחות תשע זוגות במשך השנים ובדיוק קנינו שלושה זוגות חדשים לקיץ הזה. ניסינו פעם זוג זול יותר, אך מהר מאוד הבנו שסנדלים חזקים עם סוליה נוחה ואחיזה טובה שווים את התוספת במחיר.

קנו סנדלי אלפנטן לילדיכם.

 

נעלי מים

 

 

נעלי מים לילדים שווים בהחלט מספר דולרים נוספים. אתה לא צריך לדאוג לאבנים חדות בחוף, מרצפות חמות או חלקלקות סביב לבריכת השחייה או שילדיך ידרכו על אלמוג חד כשצוללים.

קנו נעלי מים לילדים בארצות הברית או באירופה.

כפכפים?

בעוד אנחנו תמיד אורזים לעצמנו כפכפים לחופשה, אנחנו אף פעם לא לוקחים אותם בשביל ילדינו. זה נכון, הם תופסים פחות מקום מנעלי פלסטיקבמטען שלכם, אבל אנחנו תמיד מעדיפים נעלי פלסטיק לילדים שלנו בגלל הגיוון שלהן והנוחות. ילדים פעילים וכפכפים פשוט לא הולכים טוב ביחד.

נעלי ילדים הטובות ביותר לחופשה פעילה: הליכה, טיולים רגליים, קייאקים, מחנאות

ישנם ארבעה גורמים עיקריים לקחת בחשבון כשמחפשים נעליים טובות לחופשה פעילה.

  1.       מה בדיוק אתם מתכננים לעשות בחופשה? אתם לא צריכים לקנות נעלי הליכה מאוד יקרות אם אתם מתכוונים לעשות רק טיול אחד או שניים קצרים עם הילדים. עדיף לקנות נעלי הליכה חזקות שיתאימו לרוב המקרים.
  2.       אתה חייב לוודא שהנעליים נוחות וחזקות מספיק כדי שלא תצטרך לחשוש לעקם את הקרסול.
  3.       וודא שלנעליים יש אחיזה טובה.
  4.       חשוב על כך שהנעליים יירטבו בחוץ- בחר נעליים חסינות מים לרוב הפעולות בחוץ ונעליים מתאימות למים לקייאקים או למחנאות על שפת הנהר.

טיפ: אם ניקח זוג אחד של נעלי ילדים כשבחופשה, הם יהיו בסגנון הזה:

 

קנה נעלי הליכה לילדים בארצות הברית או באירופה.

נעלי ילדים הטובות ביותר לחופשת חורף

אם אתה קונה רק זוג אחד של נעלי חורף לילדך, וודא לא רק שהן חסינות מים, אלא שהן גם חזקות ובעלות אחיזה טובה. אנחנו כבר לא קונים לילדינו את מגפי הירח- במקומם אנחנו בוחרים לקנות זוג אחד של מגפי חורף טובים במיוחד. הנעליים האלה אידיאליות לחופשות סקי ולכל יעד של מזג אוויר קר כמו קנדה, אלסקה או איסלנד.

 

קנה מגפי חורף לילדים בארצות הברית או באירופה.

נעלי ילדים הטובות ביותר לטיול בעיר

כל טיול בעיר משמעו הליכה. הרבה הליכה. אתה בהחלט לא צריך נעלי הליכה בעיר, למעשה, יותר טוב שתבחר נעליים קלות ונוחות לילדים שלך. אני ממליצה על נעלי ספורט. לא מסוג קונברס, אלא נעלי ספורט הוותיקות והטובות עם סוליה טובה ואווריריות.

 

קנה נעלי ספורט לילדים בארצות הברית או באירופה.

נעלי הילדים הטובות ביותר לדיסנילנד ופארקי שעשועים אחרים

אני נוטה לנעלי ספורט כאופציה הטובה ביותר לפארק שעשועים. למרות זאת, אם אתם אוהבים הרבה רכבות מים, אולי כדאי שתשקלו במקום זה סנדלי מים. לנעלי ספורט לוקח המון זמן להתייבש ולא כיף ללכת סביב עם נעליים רטובות.

 

קנה סנדלים עמידים במים לילדים בארצות הברית או באירופה.

נעלי הליכה לבנות

יש לנו שלושה בנים ואנחנו מנסים תמיד לבחור נוחות על פני עיצוב. למזלנו הם (עדיין) לא בררנים בנוגע ללבוש. אני יודעת שזה לא תמיד כל כך קל כשיש לך בת. אך עם כל זאת, יש הרבה נעליים מעוצבות ונוחות לבנות כך שלא אמורים להיות לך קשיים במציאת נעלי הליכה טובות לבנות שלך. הנה מספר דוגמאות לנעליים נוחות לבנות לחופשה הבאה שלכם.


 

קנה נעלי הליכה לבנות בארצות הברית או באירופה.

נעליים מהודרות לילדים

אתם תרצו לארוז זוג נעליים מהודרות לילדים אם אתם יוצאים לשייט או אם אתם שוהים במלון מהודר. במקרים כאלה, תרצו לארוז גם תלבושת נחמדה. בחרו נעליים יפות שלא עולות הרבה כי הילדים שלכם ינעלו אותן רק במספר אירועים.

 

קנה נעליים מהודרות לילדים בארצות הברית או באירופה.

כל ההמלצות בפוסט הזה מבוססות על החוויות האישיות שלנו כשטיילנו עם שלושת הבנים הצעירים שלנו. אני מקווה שתמצאו את הרשימה הזו מועילה!

הנה מה שאנחנו בדרך כלל אורזים לילדינו כשאנחנו מטיילים: נעלי פלסטיק , סנדלים ונעלי הליכה או נעלי ספורט.

 

המאמר טיפים לבחירת סנדלים פורסם ראשון בנעלי נימרוד


from Nimrod & More: Blog http://www.nimrod.co.il/%D7%A0%D7%A2%D7%9C%D7%99-%D7%94%D7%94%D7%9C%D7%99%D7%9B%D7%94-%D7%94%D7%98%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%95%D7%AA%D7%A8-%D7%9C%D7%99%D7%9C%D7%93%D7%99%D7%9D-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%AA-%D7%A0%D7%A2%D7%9C%D7%99-%D7%94%D7%99%D7%9C%D7%93%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%A0%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%9B%D7%9C-%D7%97%D7%95%D7%A4%D7%A9%D7%94

No comments:

Post a Comment