Thursday, August 9, 2018

תשעה טיפים של מומחה לקניית נעלי ילדים

לקחת את ילדייך לקנות נעליים יכול להיות כיף... או שזה יכול להיות כואב נורא. אין כל כך בין-לבין, נכון, אימהות? אך זה חייב להיעשות. נראה שילדים זקוקים לנעליים חדשות בתדירות של כמעט כמו שהם נושמים, למזלנו, יש לנו טיפים שיעזרו להפוך את הקנייה לנטולת כאב עד כמה שאפשר.

 

  1.  1.     התחילו בתחתית

חפשו נעליים עם סוליות גומי . נעליים בעלות סוליות גומי עבות בולמות זעזועים ובעלות ריפוד הטובות ביותר לילדים. אפילו אם הן נראות מגונדרות, הן מרגישות כמו נעלי ספורט, שהן טובות יותר להתרוצצויות!

 

  1.  2.     חישבו פעמיים על נעליים שטוחות

הימנעו מנעלי הבלרינה האופנתיות, אך מאוד דקות, ומנעלי העקב לילדות. נעליים שטוחות דקות מדי לא מציעות בלימת זעזועים, ריפוד או תמיכת קימור שהן התכונות הטובות ביותר בנעליים. נעלי עקב משנות את התכונות הביולוגיות של ההליכה, דבר המהווה חדשות רעות לעצמות גדלות.

  1. 3.      ניטשו את העברת הנעליים

קשה ככל שזה יהיה, אל תעבירו הלאה נעליים. נעליים שחוקות שהועברו ממישהו אחר יכולות להיות מסוכנות מאחר ודפוסי הנעילה של נעליים מתאימות אחרת מאדם לאדם. נוסף לכך, יבלות ופטריות, אשר נפוצות בקרב ילדים, יכולות להתפשט על ידי חלוקה בנעליים.

  1.  4.     שיקלו ללכת ללא שרוכים

אם הילד שלכם לא יכול לקשור את השרוכים שלו, חפשו נעלי סקוץ' המדמות שרוכים. זה הטוב ביותר משני העולמות- הם יכולים להתאמן, אך עדיין יש  להם את הגמישות להוציא ולהכניס את הרגל בקלות. לרוב הן גם מתכווננות ומורים מעדיפים אותם לילדים שעדיין למודים לקשור.

  1.  5.     קחו אותם אתכם

הדרך הטובה ביותר לקנות נעליים חדשות לילדים היא לקנות אותן בחנות כדי לאפשר לילד לנסות אותן. ודאו שאתם מביאים זוג גרביים שהם ילבשו. תקנו באינטרנט רק כאשר אתם מכירים מספיק כיצד המוצר מתאים.

 

  1.  6.     קנו נעליים שמתאימות

זה אולי נשמע מטופש, אבל קנו נעליים שמתאימות! הורים מתפתים לעיתים קרובות לקנות נעליים מעט גדולות יותר כדי שהן ישמשו לזמן ארוך יותר, אך זה יכול להיות מסוכן. שלפוחיות, חבלות, שפשופים, ונזק לציפורניים, בין בעיות אחרות, יכולים להיגרם מנעילת נעליים שלא מתאימות.

  1.  7.     הגודל לא משנה

השתמשו במכשיר המדידה בראנוק אשר נמצא בחנויות נעליים רק כנקודת התחלה. צריך לנסות את הנעליים בלי קשר למה שהמכשיר מראה שהמידה שלכם, במיוחד עם ילדים. זכרו שחברות נעליים חותכות הנעליים שלהם בצורה שונה, כפי שנעשה עם ג'ינסים. חברות מאירופה, ידועות במידות קטנות יותר. קבלת עזרה מאיש מכירות בעל ידע יכולה להקל על התהליך.

  1.  8.     מוכן לרוץ

הימנעו מהרעיון של "תקופת ריכוך" ("brake in period"). נעליים צריכות להתאים מהרגע שהן נמדדות בחנות. אם הנעליים לא נוחות ומתאימות לילדה כשהיא מנסה אותן בחנות, הן לא יתאימו יותר טוב בהמשך. נוסף לכך, "ריכוך" נעליים יכול לגרום לשלפוחיות וכאב.

  1.  9.     אם הנעל מתאימה

אם כפות הרגליים של הילד שלך בעלות מידות שונות, קנו לרגל הגדולה יותר! נוסף לכך, זכרו שעליכם לקנות נעליים בהתאם לאצבע הארוכה ביותר... אך זה לא תמיד האצבע הגדולה.

 

הטיפים הללו סופקו על ידי פודיאטרית נודעת וחברה במעבדת ויוניק אינובשן (Vionic Innovation Lab Member)  ד"ר ג'קי סוטרה.

 

המאמר תשעה טיפים של מומחה לקניית נעלי ילדים פורסם ראשון בנעלי נימרוד


from Nimrod & More: Blog http://www.nimrod.co.il/%D7%AA%D7%A9%D7%A2%D7%94-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%9E%D7%95%D7%9E%D7%97%D7%94-%D7%9C%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%A0%D7%A2%D7%9C%D7%99-%D7%99%D7%9C%D7%93%D7%99%D7%9D

No comments:

Post a Comment