Thursday, August 9, 2018

נעלי ילדים

טיפים ועצות לבחירת הנעליים הנכונות לילדים. הנה מספר טיפים שיעזרו לך להיות בטוח שנעלי ילדיך מתאימות כראוי, ויסירו חלק מהסיוטים הנלווים לרכישת נעלי ילדים.

 

מתי לקנות נעליים חדשות לילד שלך

 

אלא אם כן הילד שלך מתלונן שהנעליים לא נוחות, אתה עלול לא לדעת מתי עליך לקנות זוג נעליים חדשות. זה רעיון טוב לבדוק מדי פעם את הנעליים של ילדיך כדי לוודא שמה שהם נועלים עדיין עובד בשבילם. חפשו אזורים שחוקים במיוחד, או תפרים מתוחים. אם הצדדים בולטים או נשחקים מהר יותר משאר הנעל, אז אולי הם לא רחבים מספיק. בהונות המתעקמות כלפי מעלה גם הן סימן לכך שהנעליים לא מתאימות כראוי, והישחקות של החלק הקדמי והאחורי בנעל גם זה סימן לכך שהגיע הזמן לקנות נעליים חדשות.

 

טיפים לקניית נעלי ילדים

 

 

-          קניית נעליים צריכה להתבצע בשעות אחר הצהריים או הערב, מאחר והרגליים מתנפחות במשך היום.

-          אם הילד שלך לא אוהב במיוחד לקנות נעליים, חפש חנות המתמחה בנעליי ילדים, מאחר והצוות בחנות יידע כיצד להתמודד עם הלקוח הסרבן.

-          בעוד ישנם כל כך הרבה נעליים חמודות ואופנתיות לילדים, אלא אם כן זה לאירוע מיוחד, עדיף להימנע מרכישה במחיר גבוה, מאחר ורגלי ילדים גדלות כל כך מהר, ואירועים מיוחדים לקניית נעליים נראים כאילו הם תמיד מעבר לפינה.

 

 

למצוא את המידה הנכונה בנעלי ילדים

 

-          מדוד את כפות הרגליים של ילדיך כשאתם קונים נעליים, מאחר ומה שנראה להם נוח לדקה או שתיים בחנות זה מאוד שונה ממה שיהיה להם נוח אחרי יום של משחקים. על כפות הרגליים להימדד במצב עמידה, ותמיד יש למדוד את שתי כפות הרגליים מאחר וכף רגל אחת בדרך כלל יותר גדולה מהשנייה, קנה נעליים בהתאם לכף הרגל הגדולה מבין השתיים.

-          כשהילד שלך נועל את הנעליים, וכפות הרגליים מתוחות למלוא אורכן (שים לב להתכווצות הבהונות!) צריך להיות מעט מרווח בין הבהונות של הילד שלך לקצה הקדמי של הנעל- כחצי אינטש (1.27 סנטימטר).

-          בקצב שבו רגלי ילדים גדלות, זה בטח מפתה לקנות נעליים גדולות מדי, אך אף פעם אל תקנו לילד שלכם נעליים שגדולות ביותר ממידה אחת. נעליים גדולות מדי עלולות לגרום לילד ליפול ולפתח בעיות של כפות הרגליים בניסיון ללכת בנעליים גדולות מדי.

-          כמובן שנעליים בעלי עקב צמוד מדי יגרמו לחוסר נוחות, אך נעליים חופשיות מדי הן גם בעיתיות מאוד. עקבי הנעליים צריכים להיות צמודות אך לא הדוקות מדי לחלק האחורי של עקבי הילד.

-          כמבוגרים, הרבה פעמים אנחנו אומרים שאנחנו "מרככים" ("braking in") זוג נעליים- זה רעיון ממש רע לכל אחד, אך במיוחד לילדים. נעליים צריכות להיות נוחות באופן מידי- אל תתנו תקופת "ריכוך" או תצפו שנעליים יהפכו נוחות יותר עם הזמן- הן צריכות להתאים ולהיות נוחות עכשיו.

 

נעלי ילדים

 

בוחרים נעליים לילדים

 

-          נעלי ילדים צריכות להיות עם שרוכים, סקוץ' או כל שיטה אחרת של הידוק. כחוק, הימנעו מכפכפים או נעליים ללא כל שיטת הידוק בנעליים לילדים.

-          חפשו נעליים העשויות מחומר נושם כמו קנבס או עור. בנוסף להיותן עמידות יותר, הן יעזרו לשמור על כף רגלו של הילד קרירה ויבשה יותר, דבר העוזר למניעת שלפוחיות, חוסר נוחות, ונעליים מסריחות.

-          למרות שה נראות חמודות, תמיד הימנעו מנעלי עקב לילדים. לא רק שלילדים קשה ללכת בנעלי עקב, הן גם רעות במיוחד להתפתחות נכונה של כף הרגל. כשמדובר בנעלי ילדים, היצמדו לנעליים שטוחות וסוליות בעלות עובי שווה.

-          חפשו סוליות בעלות דפוס או טקסטורה, מה שיספק כוח גרירה ויעזור למנוע מילדיכם להחליק בקלות על משתכים חלקים.

-          סוליות צריכות להיות יציבות ועבות מספיק כדי להגן על כף הרגל מכאב או פציעה, אך עליהן גם להיות גמישות כדי שיתכופפו עם כף הרגל.

ברגע שמצאת נעליים שמתאימות ומעוצבות כראוי לכף רגל של ילד, אפשר לילדיך לומר איזה נעליים הם מעדיפים. זה יהפוך את חווית הקנייה לטובה יותר אם הם יכולים לבחור את הצבע או את העיצוב שהם אוהבים ממבחר הנעליים שמתאים וראוי לכפות רגליים שגדלות. 

 

המאמר נעלי ילדים פורסם ראשון בנעלי נימרוד 


from Nimrod & More: Blog http://www.nimrod.co.il/%D7%A0%D7%A2%D7%9C%D7%99-%D7%99%D7%9C%D7%93%D7%99%D7%9D

No comments:

Post a Comment