Thursday, June 21, 2018

נעלי פומה

פומה היא אחת מהחברות המוכרות ביותר בארץ ובעולם והיא משווקת מוצרי ספורט וביגוד ספורט. חברת פומה הינה חברה גרמנית והסמל שלה הוא אחד המותגים ביותר שיש. נעלי פומה הם מהנפוצים ביותר שיש בארץ ובמאמר זה נבין בדיוק מדוע.

 

ההיפרדות לפומה ואדידס

 

פומה ואדידס הם שניים ממותגי הספורט המובילים ביותר בעולם אך לא הרבה יודעים שבעבר היו אלו חברה אחת. למעשה מדובר על לפני 70 שנים כאשר האחים דסלר היו אלו שפיתחו את מוצרי החברה הראשונים, שהיו בעיקר נעליים. לחברה קראו "מפעל הנעליים של האחים דסלר" כמובן שם שלא היה מצליח לתפוס היום בשום אופן, כאשר לאחר מלחמת העולם האחים התפצלו בגלל חילוקי דעות קשים והאחים פיצלו את החברה לאדידס ופומה שמוכרות עד היום, שמות שניתנו להם בהמשך.

 

 

 

 

 

מה הופך את נעלי פומה לפופולריות ביותר?

 

  •    1.     נעלי פומה נחשבות למותג בין לאומי מוכר מאוד אך חשוב לזכור שביחס לנעלי אדידס, נייקי ואפילו אנדר ארמור שהולכת ונהיית גדולה ומוכרת יותר, מדובר על נעליים זולות יותר. נעלי פומה יכולות לעלות בין 200 ועד 400 שקלים בעוד נעלי אדידס או נייקי יכולות להגיע גם למחירים של 600 ו-700 שקלים. 
  •   2.      נעלי פומה מיוחדות בעיצובים שלהן. משיכות הקווים והתפירה של הנעליים יחד עם כל שאר המוצרים המגוונים, שכמו כל חברת ספורט חולשים על כל תחום החל מחולצות דרייפיט ונעליים ועד תיקים ובקבוקי שתייה. כמו כן הסמל של פומה מוכר מאוד והיא אחד המותגים החזקים ביותר שיש, כאשר היא הספונסר של קבוצות כדורגל רבות גם בארץ וגם בעולם.
  •  3.       לפומה יש מגוון רחב של סוגי נעליים. יש נעלי כדורגל שמטבע הדברים הן הנפוצות ביותר בארץ ובעולם בגלל הפופולריות של הספורט, יש גם נעלי ריצה, יש נעלי טניס ויש אפילו נעלי קריקט שנפוצות בעיקר בבריטניה ובשלוחות ההיסטוריות שלה כמו הודו ואוסטרליה.

היכן פומה פופולרית במיוחד?

 

חברת פומה, שהיא אחת מהחברות הגדולות ביותר לביגוד ספורט בעולם כולו, מצליחה בעיקר ביבשת אירופה ובאמריקה אך חשוב זלכור שנתחי השוק שלה גדולים בכל רחבי העולם. בארצות הברית למשל, נתח השוק שלה מגיעה ל-25 אחוזים, נתח שוק נכבד הודות לתחרות ביבשת. 

 

המאמר נעלי פומה פורסם ראשון בנעלי נמרוד


from Nimrod & More: Blog http://www.nimrod.co.il/%D7%A0%D7%A2%D7%9C%D7%99-%D7%A4%D7%95%D7%9E%D7%94

No comments:

Post a Comment