Monday, April 9, 2018

נעלי סקייטבורד לילדים

שני הבנים שלי הם מאוד אתלטיים, אבל הם לא אוהבים לשחק בענפי הספורט המסורתיים של מקל וכדור. במקום, הם מעדיפים לעסוק בפעילויות אקסטרים כמו רכיבה על סקייטבורד, סנובורד ואופני שטח. ענפי הספורט האלה טובים בפיתוח הקואורדינציה, הביטחון העצמי וההערכה עצמית כפי שעושים הבייסבול או הכדורגל, לכן אני תומך באופן מלא בבחירות של ילדיי בכל דרך שאני יכול. זה כולל להקפיד שיש לכם תמיד את הציוד המתאים מנעלי סקייטבורד לילדים ועד קסדות ומשקפי מגן.

קנייה של ציוד ספורט יכולה להיות יקרה, במיוחד כשמדובר על שלושה נערים מתגברים העוסקים בשלושה פעילויות שונות לחלוטין. בזמן שהורים אחרים עשויים להשתמש באותו ציוד ספורט עבור ענפי הבייסבול והפוטבול, קסדת מוטוקרוס לא הולכת להתאים לסנובורד וגם לא לנעלי הסקייטבורד יתקבלו כלבוש מקובל לרכיבה על אופני שטח. בגלל כל זה, אני תמיד מחפש אחר מבצעים מיוחדים ומכירות של פריטים שהבנים שלי משתמשים בהם הכי הרבה.

 

נעלי vans

 

הנעלה אף פעם לא מחזיקה הרבה זמן בבית עם ילדים ולכן זה לא מפתיע שעברנו מספר זוגות של נעלי סקייטבורד לילדים מידי שנה. הנעליים הללו נשחקות מבחוץ מכל השימוש או שהבנים פשוט נגמלים מהן. כך או כך, זה אומר שאני צריך לקנות נעלי סקייטבורד חדשות מידי חצי שנה וכמובן שהסקייטרים הקטנים שלי רוצים את המותגים הטובים ביותר כמו DC, Airwalk, Etnies או Vans . המוצרים האלה יותר יקרים משמות פחות מוכר וזה הופך את זה לחשוב יותר למצוא עסקות טובות כזה אפשרי.

למרבה המזל, היה לי מזל במציאת נעלי הסקייטבורד לילדים באינטרנט. קיימים מספר אתרים מצוינים שתמיד יש בהם הנחות על סוגי ההנעלה שמתבגרים רוצים הכי הרבה. באתרים האלה בדרך כלל יש בחירה רחבה של מידות וסגנונות ויש להם מדיניות החזרה ליברלית שמאפשרת לי להחליף כל דבר שלא מתאים. זה מוציא את הסיכון של קניית נעלי סקייטבורד לילדים ברשת ולכן אני נהנה מכל העסקאות ללא הדאגות הרגילות.

 

אני מיישם את אותה האסטרטגיה על ציוד ספורט אחר שאני משתמש עבור נעלי הסקייטבורד של הילדים. עד כה, הצלחתי להשיג סקייטבורדים, קסדות, משקפי מגן, מגפיים, כפפות וז'קטים במחיר נמוך יותר ממה שהייתי משלם בחנויות בקניון. למעלה, אם לא הייתי מצליח לחסוך 20%-60% על כל רכישה, סביר להניח שהבנים שלי היו מעורבים בפעילויות ספורט אחרות.

בכל אופן, אם הילדים שלך לא מתעניינים בענפי הספורט המסורתיים כמו הבנים שלי, אני מקווה שאתה מעודד מהבחירות שלהם. אני יודע שזה יכול להיות קשה לקנות את כל הציוד הנכון, אבל עם מעט בדיקה ברחבי האינטרנט, אתה תוכל למצוא מספר עסקאות נפלאות. זה לפחות מה שתוכל לעשות עבור מדליסט העתיד במשחקי האקסטרים!

 

המאמר נעלי VANS פורסם ראשון בנמרוד אנד מור


from Nimrod & More: Blog http://www.nimrod.co.il/%D7%A0%D7%A2%D7%9C%D7%99-vans

No comments:

Post a Comment